PROJECTE QUE MIRA
A LA SOCIETAT

Una societat que no treballa per a afavorir el benestar de todos, es una societat injusta i no efectiva. És necessari que comprenguem que una societat madura és una col·lectivitat completa, que inclou les persones amb diversitat funcional com a ciutadans de ple dret.

Este projecte té com a objectiu treballar junt amb persones amb discapacitat per a millorar les condicions de vida en particular i amb això afavorir a la societat en la seua totalitat.

En Defora, volem promoure la igualtat d'oportunitats, l'accessibilitat i la inclusió. Fer enfront de les limitacions personals i socials, potenciar les possibilitats i millorar la interacció de les persones amb l'ambient en què viuen, per a aconseguir la plena inclusió social. Convençuts de que la diversitat enriquix i dignifica la humanitat.

L'objectiu últim de la Fundació és afavorir la inclusió social i l'accés a una vida normalitzada. Els mitjans que la Fundació Defora oferix han de servir de pont per a accedir a un lloc de treball dins del mercat laboral ordinari.

Per a això treballarem, d'una banda, amb els usuaris done-la Fundació, i d'una altra, sensibilitzant al sector empresarial.