EL VALOR DELS SOCIS

Amb l'ajuda dels socis podem assegurar el futur d'este projecte social, afrontar nous reptes i créixer cada dia.

Els socis actuals de la Fundació formen els fonaments sobre els quals alçar el nostre projecte d'inclusió sociolaboral, però volem que esta base siga cada vegada més àmplia i sòlida, i per això invitem totes aquelles persones interessades que s'associen a la Fundació Defora i aporten el seu òbol a este projecte.

El soci pot realitzar aportacions de tipus mensual o aportacions puntuals. En estos moments, el projecte està focalitzat en l'elaboració de calçat i complements per a la seua posterior venda sense fins lucratius; únicament el finançament del propi projecte. A llarg termini se n'aniran obrint nous projectes, de manera que el soci puga triar a qual d'ells vol destinar les seues aportacions.

L'import de la quota anual de soci és de 60 €. A més, pot fer voluntàriament aportacions mensuals de 5 € - 10 € o 20 €. Al seu torn, també podrà realitzar aportacions puntuals de la quantia que desitge.

Per a entrar a formar part del projecte de la Fundació Defora pots contactar amb nosaltres en el següent email: info@fundaciondefora.com